A megbízhatósági-vb, vagyis a WEC 2012-es újraindítása óta a sorozat töretlen népszerűségnek örvend, és az egyre növekvő érdeklődést figyelve egyesek azt sem tartják kizártnak, hogy hamarosan a Forma-1-nél is többen nézik majd. Mark Webber elárulta, mi kellene ehhez.
Káosz Thaiföldön – elmaradhat a novemberi WTCC-hétvége
Veszélybe került a WTCC thaiföldi hétvégéje, miután a helyi autósport szövetségben váratlanul lecserélték a tavalyi futam szervezőbrigádját, így a sorozat promótere egyelőre azt sem tudja, kivel tárgyalhatna.
Sebastien Loeb árnyékában
Sebastien Ogier az utóbbi három évben a WRC királya, a francia pilóta olyan simán nyerte a bajnokságokat, mint a másik nagy francia Sebastien Loeb. Ogier tehetsége sose volt kérdés, amikor ő és Loeb egyszerre versenyeztek a Citroennél, már abban az évben is megszorongatta a rekordbajnokot. Nem is volt csoda, hogy a Citroen inkább a békére szavazott, és megvált tőle.
Michelisz nem azért lett versenyző, hogy második legyen
Ezerszer visszapörgette fejében az eseményeket, és utólag sem bán semmit. Bár óvatosabb taktikával Michelisz Norbertnek meglehetett volna a dobogó a WTCC argentin hétvégéjén, a pilóta elmondta: amikor a győzelem karnyújtásnyi közelségben van, olyankor nincs kompromisszum.
Visszatérhet-e a csúcsra a hétszeres bajnok, ifj. Tóth János?
Mindannyian ismerjük azt a hollywoodi sztorit, amikor a nagy öreg, a régi bajnok visszatér, hogy megmutassa, mit is tud. És bár kétkedve fogadják, mindenki úgy gondolja, hogy már semmi esélye nincs, mégis győz. Nagyon hasonlóra készül és készült a hétszeres magyar rali bajnok, Ifj. Tóth János is, akit a köztudatban csak ''Janikaként" ismerünk. Sikerült vele és a kétszeres bajnok navigátorral, Szőke Tamással is beszélnem arról, hogy miért nem megy annyira idén, de arról is, hogy jövőre sikerülhet e a hollywoodi történetet a valóságba átültetni? Párhuzamos interjú, amely úgy készült, hogy a felek nem tudtak róla. Elnézést utólag is :-)
Utolsó kommentek