Bemutatták a pilóta nélküli robotversenyautót

Hosszas előkészületek után teljes valójában is bemutatták az úgynevezett DevBotot, vagyis a világ első, pilóta nélküli robotversenyautóját. A tervek szerint a Roborace a Formula E betétfutama lesz a jövőben, konkrét dátumot viszont még nem jelöltek ki.

0 Tovább

Máris bajban a Ducati?

Az olasz gyártó bejelentette, hogy a Katari szezonnyitó után egyből egy két napos tesztre kerítenek sort, amelyen Jorge Lorenzo és Andrea Dovizioso vesz majd részt. Nem csak a gyártó érzi, hogy problémás az új motor teljesítménye az olaszok versenyzője, Dovizioso szerint egyszerűen nem elég a GP17 teljesítménye ahhoz, hogy versenyképesek legyenek vele bárhol is.

0 Tovább

A GP2 nem követi az F1 radikális irányvonalát

A Forma-1-es pilóták folyamatos morgolódásának következtében a sportági irányítók arra kérték a Pirellit, az elmúlt évekkel ellentétben ezúttal gyártsanak tartósabb, kevésbé kopó abroncsokat, a GP2 promótere azonban hallani sem akar hasonlóról.

0 Tovább

WRC: Egyelőre nem téma a hibrid technológia

A rali-vb-n (WRC) egyelőre nem követik a megbízhatósági-vb (WEC) és a Forma-1 irányvonalát, így belátható időn belül nem is váltanak hibrid erőforrásokra. A sportági irányítók úgy vélik, most a stabilitás a legfontosabb.

0 Tovább

Hát akkor induljon a tánc! Interjú a Superbike világbajnokság címvédőjével

Már csak pár óra és rajtol az idei Superbike szezon. Ezért egy interjút idézünk fel, a crash.net alapján a tavalyi bajnokkal. Jonathan Rea tavaly nagy nehézségek árán szerezte meg a bajnoki címet, többek között erről is mesélt a crash.net honlapjának. Az idei és a tavalyi motor összehasonlítása mellett az első részből kiderül, hogy mit tart az egyik legfontosabb dolognak egy csapat életében a brit sztár.

0 Tovább

motorsport

blogavatar

Minden, ami motorsport!

Utolsó kommentek