Itt tudsz a posztjaidhoz címkéket felvenni. Írd be a kívánt címkét a rubrikába, majd nyomj rá a hozzáad gombra vagy nyomj egy entert. Onnan tudod, hogy sikerrel jártál, hogy a rubrika fölött megjelenik a címke. Ismételd meg a műveletet, annyiszor, ahány címkét fel szeretnél venni. A felvett címkéket a mellettük lévő kapcsos zárójelbe tett mínusz karakter megnyomásával tudod törölni.
Ezzel a dátummal jelenik meg a posztod, és ennek megfelelően fogja elfoglalni a helyét a blogod posztfolyamában. Érdemes az első publikált mentés dátumát megadni ide.
Ez lesz a posztod webcímének az a része, amely a blogod webcíme után jelenik meg. Pl: azenblogom.reblog.hu/ez-a-poszt-urlje. Fontos, hogy ide se speciális karaktereket, se szóközt nem tudsz megadni. Ezt a mezőt egyáltalán nem kell módosítanod, ha nem akarod.
Ha adminjogokkal is rendelkezel, itt kiválaszthatod, a blogodon dolgozó melyik szerző neve alatt kívánod publikálni az anyagot.
Ha meztelenkedés, vagy egyéb olyan tartalom van a posztban, amelyet nem kéne gyereknek látnia, itt az IGEN opciót kell választanod. Ekkor bárki, aki megnyitná a posztodat, egy olyan oldallal találja szembe magát, ahol meg kell erősítenie, hogy elmúlt 18 éves.
Itt minden esetben érdemes olyan elemeket megadni, amelyek jól lefedik a bejegyzés valós tartalmát. Kevesebb költőieskedés, több lényeg. Alapesetben a SEO mező első megnyitása előtti utolsó állapot szerint másolja ki a blogbejegyzésből a megfelelő elemeket a rendszer.
A keresőmotorok és a közösségi oldalakra való megosztás esetén ez a cím fog megjelenni, és ezt elemzik az említett rendszerek.
Hasonlóan működik, mint a SEO cím, csak ez értelemszerűen a bejegyzésed rövid leírása legyen.
Azok a kifejezések, amelyek szerinted a legjobban fedik a bejegyzést. Hasonlóan működik, mint a címkézés.
Írd be a kívánt kulcsszót a rubrikába, majd nyomj rá a hozzáad gombra. Onnan tudod, hogy sikerrel jártál, hogy a rubrika fölött megjelenik a kulcsszó. Ismételd meg a műveletet, annyiszor, ahányat fel szeretnél venni. A felvett kulcsszavakat a mellettük lévő kapcsos zárójelbe tett mínusz karakter megnyomásával tudod törölni.
Ezt a szerkesztőfelületen is meg tudtad már adni. Ez az a kép legyen, ami a lehető legjobb illusztrációja a bejegyzésednek, mert a közösségi megosztásoknál, kiemeléseknél, keresések során ezeket fogja a bejegyzéseddel társítani a rendszer.
A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Férfimunka volt! Nehéz és hosszú szakasz, amely a versenyzőket és a járműveket egyaránt megviselte – 568 kilométer a sáros, trükkös kazah sztyeppéken (Asztana és Balkas között).
A Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős pokolian elfáradt a szakasz végére, de az összetettben újabb néhány lépést tett előre, és már a 26. helyen áll.
„Fejben és fizikailag is elképesztően kemény szakasz volt, a végére már úgy fájt a jó vállam is, hogy minden sebességváltásnál úgy éreztem, mintha tűket szurkálnának bele – mondta Szalay Balázs, majd hozzátette, biztos azért fájdult meg a jobb válla, mert akaratlanul is próbálta tehermentesíteni a sérült balt. – Végig nagyon kellett figyelni a szakaszon, mert jó néhány helyen lehetett hibázni, s ha nem jó nyomot fogtál, simán elsüllyedtél a sárban. Volt, hogy nyolcvannal megérkeztünk egy sárosabb részre, és hússzal alig bírtunk kijönni belőle – mintha satuféket nyomtam volna, pedig álltam a gázon.
Számunkra extra nehézséget jelentett, hogy kétszáz kilométer után tönkrement az ablakmosó, úgyhogy kerestük a tócsákat, amelyekben egy kicsit lemoshattuk a szélvédőt, hogy legalább kilássak. Férfimunka volt, de elvégeztük. És őszintén mondom, az ilyen szakaszok után az sem érdekli az embert, hogy hányadik lett, mert megküzdött minden egyes méterért. Ilyenkor értékelődik fel, hogy mekkora teljesítmény egyáltalán végigmenni egy ilyen maratoni viadalon...”
Navigátora, Bunkoczi László is megerősítette: ezen a hosszú szakaszon nem lehetett kicsit sem lazítani, nem lehetett lébecolni, mert annak súlyos ára volt. S aki nagyon figyelt, azt is érhette baj: ezt bizonyítja, hogy a tizenkétszeres Dakar-győztes Stéphane Peterhansel hatalmasat bukott, mert kisodródott, és mély árkot fogott.
„Meg tudom erősíteni, amit Balázs mondott: pokoli nehéz napon vagyunk túl. Szerencsére navigációs szempontból nagyon jól kijött a lépés, ez azonban nem jelenti azt, hogy könnyen átlendültünk volna a verseny egyik leghosszabb mért szakaszán. A kétszázadik kilométertől, amikor elromlott az ablakmosó, megharcoltunk minden egyes kilométerért ezen a trükkös pályán” – mondta Bunkoczi László.
SILK WAY-RALI
5. szakasz, Asztana–Balkas (össztáv: 820.75 km, ebből szelektív szakasz: 568.24 km). Autósok: 1. Cyril Despres, David Casterra (andorrai, Peugeot 2008DKR) 5:37:52, 2. Al-Radzsi, Gottschalk (szaúd-arábiai, német, Mini All4) 11:16 p h., 3. Rakimbajev, A. Nyikolajev (kazah, orosz, Mini All4) 13:11 p h., …28. Szalay Balázs, Bunkoczi László (magyar, Opel Mokka) 1:04:03 óra h., …70. Liszi László, Liszi Norbert (magyar, Mitsubishi Perjo) 3:14:34 ó h. Kamionosok: 1. Maarten van den Brink, Peter Willemsen, Daniel Kozlovszkij (holland, belga, belga, Renault) 5:46:57, 2. Nyikolajev, Jakovlev, Ribakov (orosz, Kamaz) 9:08 p h., 3. Sibalov, Amatics, Kisamijev (orosz, Kamaz) 17:13 p h.
Utolsó kommentek