A márciusban is fagyos európai időjárás megzavarta a Goodwood Members' Meetinget is, ám el nem törölhette!

 

Máricus idusa utáni szezonnyitón ritka a hóesés, de idén Goodwoodban ez is megesett: szobat éjjel ugyanis behavazódott a kultikus pálya, így másnap sokan úgy döntöttek, nem is versenyeznek a hol „porcukros“, hol csak esőnedves pályán, így jónéhány kategória foghíjas rajtráccsal kezdett.

Viszont az egykori Formula–1-es pilóta, Martin Blundell a bátrak közé tartozott, sőt, később a győztesek közé is, mert a „ Group 1“-es túraautóknak kiírt Gerry Marshall Trophy az övé lett.

Blundell egy Ford Escort Mk2-esen osztozott Kerry Michaellel, és a futam végén a Mike Jordan vezette Ford Capri megelőzésével vitte el a pálmát.

„Kerry fantasztikus munkát végzett, az oroszlánrész az övé volt“ – nyilatkozta Blundell, aki édesapjának ajánlotta a győzelmet.

A Marshall Trophyért zajló versenyen először a történelem során egy kétliteres autó győzött, az, amit Emanuele Pirro vezetett.

„Egy Breadvant vezetni gyönyörű élmény – nyilatkozta Pirro a Ferrariból kiszállva. – Csodálatos egy kocsi, már ránézésre is, megtiszteltetés vezetni. Kiváló volt az összhang közöttünk!“

A Formula-5000-esek ötvenedik szülinapjának ünnepi futamát Brian Redman nyerte (Floridából repült át érte…), a világhírű David Coulthard pedig egy Mercedes 300SL-t vezetett.

„Ez a kedvenc autóm!“ – közölte DC, aki viszont csak ennek örülhetett, mert csupán a kilencedik helyen gézett a Salvadori Cupon…