Kék, sárga és piros – ezek az Opel Mokka új színei. Szalay Balázs és Bunkoczi László autója már javában úton van Moszkva irányába, ahol a páros pénteken elrajtol vele a tízezer kilométeres Silk Way-ralin 

 

„Úgy éreztem, ideje váltani – árulta el Szalay Balázs, amikor a Mokka új színeiről kérdezték. – Lezártam egy korszakot, s az új színekkel újat nyitottam, remélem, szerencsét hoznak. A sárga egy kicsit rikító, de legalább feltűnő lesz vele az autó, és ez az Opel színe. A kétféle kéket azért választottam, mert azok a lányaim kedvenc színei. A piros pedig adott volt.”
S hogy mit szólt mindehhez Bunkoczi László? 
Nos, ő sokkal racionálisabban közelítette meg a témát. 
„A váltás apropója megvolt, hiszen a hatalmas bukásunk után nemigen volt olyan ép eleme a karosszériának, amelyet érdemes lett volna újrafesteni, úgyhogy egyszerűbb volt újat tervezni – mosolygott az összességében szerencsésen megúszott élményen Bunkoczi. – A szervizes fiúk fantasztikus munkát végeztek, nem egészen két hónap alatt újra felépítették a versenyautót – nagyon büszke vagyok rá, hogy sikerült, fantasztikus teljesítményt nyújtottak...”

Kék, sárga és piros – ezek az Opel Mokka új színei. Szalay Balázs és Bunkoczi László autója már javában úton van Moszkva irányába, ahol a páros pénteken elrajtol vele a tízezer kilométeres Silk Way-ralin 
„Úgy éreztem, ideje váltani – árulta el Szalay Balázs, amikor a Mokka új színeiről kérdezték. – Lezártam egy korszakot, s az új színekkel újat nyitottam, remélem, szerencsét hoznak. A sárga egy kicsit rikító, de legalább feltűnő lesz vele az autó, és ez az Opel színe. A kétféle kéket azért választottam, mert azok a lányaim kedvenc színei. A piros pedig adott volt.”
S hogy mit szólt mindehhez Bunkoczi László? 
Nos, ő sokkal racionálisabban közelítette meg a témát. 
„A váltás apropója megvolt, hiszen a hatalmas bukásunk után nemigen volt olyan ép eleme a karosszériának, amelyet érdemes lett volna újrafesteni, úgyhogy egyszerűbb volt újat tervezni – mosolygott az összességében szerencsésen megúszott élményen Bunkoczi. – A szervizes fiúk fantasztikus munkát végeztek, nem egészen két hónap alatt újra felépítették a versenyautót – nagyon büszke vagyok rá, hogy sikerült, fantasztikus teljesítményt nyújtottak...”